Rabu, 18 November 2015

Mengapa Ada Biofeedback? Mengurangkan Tekanan dan Aid Relaksasi

Mengapa Ada Biofeedback? Mengurangkan Tekanan dan Aid Relaksasi

Biofeedback adalah teknologi bukan invasif terapeutik yang penuh bertenaga mengimbas dan mengharmonikan tekanan tubuh dan ketidakseimbangan. Ia beransur-ansur kembali badan anda kembali kepada kesihatan dengan mengurangkan tekanan yang menyebabkan penyakit.

Tekanan yang berlebihan adalah laluan untuk penyakit. Tekanan boleh datang daripada pelbagai sumber, seperti keracunan, trauma, keturunan, patogen, isu-isu sosial, faktor mental atau alahan, untuk menamakan beberapa.

Setiap sel dalam badan kita beroperasi pada frekuensi tertentu. Sel-sel kita rangkaian pada frekuensi tertentu untuk mengekalkan badan kita dalam suasana harmoni. Tekanan menghasilkan getaran tidak menentu yang menyebabkan ketidakharmonian, diikuti oleh kecederaan dan penyakit. Quantum Biofeedback mengharmonikan tekanan badan anda dengan menghantar kembali kekerapan pembetulan, untuk kembali anda untuk mengimbangi (atau homeostasis).

Objektif utama Biofeedback adalah untuk mengurangkan tekanan. Berkomputer Biofeedback adalah sistem pengurangan tekanan yang sangat canggih. Quantum Biofeedback mewujudkan 2 hala gelung cybernetic antara anda dan komputer Indigo, yang membolehkan anda untuk menerima pelbagai manfaat, frekuensi pemulihan. Ini adalah lembut, mengimbangi frekuensi yang badan anda mudah menerima.

Pelanggan datang dengan pelbagai matlamat dan niat mereka memohon bantuan dengan, semasa sesi biofeedback mereka. Biofeedback telah terbukti secara saintifik membantu mengurangkan tekanan, tekanan darah tinggi dan sakit (emosi dan fizikal) yang mungkin sekitar penyakit semasa anda atau kecederaan. Kami sentiasa boleh melatih semula anda untuk menerima negeri lebih santai, untuk membolehkan anda mengalami lebih keharmonian dan keamanan dalam hari anda dengan kehidupan hari.

Orang sering bertanya, bagaimana Biofeedback membantu mereka mencapai hasil yang lebih baik pada hari mereka untuk kehidupan hari? Sebagai contoh, anda mungkin mempunyai trauma emosi yang tidak dapat diselesaikan yang menjejaskan mood anda yang dalam kesan seterusnya ke atas prestasi anda di tempat kerja, atau kepada hubungan anda di rumah. Selepas memprogram Indigo untuk menentukan punca trauma emosi anda, Indigo boleh mengira dan menghantar anda menyelaraskan frekuensi menggunakan penjana bentuk gelombang yang canggih. Ini mungkin termasuk pati bunga, herba, minyak pati atau mungkin frekuensi neurotransmitter. Ini hanyalah sepintas lalu sebahagian daripada frekuensi pemulihan anda boleh menerima semasa sesi Biofeedback tunggal. Mereka semua direka untuk membantu anda secara beransur-ansur keamanan dari de-menstabilkan keadaan semasa anda.

Manfaat lain dari Quantum Biofeedback adalah keupayaan untuk menjalankan satu siri program mengimbangi secara serentak. Peranti Indigo Biofeedback adalah pelbagai modaliti, bentuk berkomputer getaran Perubatan. Ia membuang tersumbat dan mengembalikan aliran tenaga. Ia menggunakan gelung biofeedback untuk membantu anda untuk mengupas jauh lapisan anda tekanan. Sebagai tekanan anda larut anda boleh berehat dan membenarkan diri anda untuk mengambil apa-apa pemulihan diri yang difikirkan perlu oleh super-sedar anda. Anda boleh mula untuk menjaga kesihatan anda sendiri.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar