Rabu, 18 November 2015

Alternatif Ujian perubatan - The Asyra Diagnostik Kaedah

Alternatif Ujian perubatan - The Asyra Diagnostik Kaedah

Kita semua telah melihat pertunjukan sains fiksyen di mana ujian perubatan diberi dengan melambai tongkat atas pesakit. Ia seolah-olah seperti idea yang jauh diambil pada masa itu, tetapi teknologi perubatan telah maju ke titik bahawa ujian jenis fiksyen sains kini kenyataan. Kami mempunyai mesin yang boleh melihat bahagian dalam badan anda dengan sedikit atau tiada kaedah invasif. Selain kaedah tradisional Xray, kami mempunyai mesin lain yang menggunakan gelombang bunyi dan medan elektromagnet untuk membuat diagnosis. Sekarang, kita mempunyai Asyra mesin diagnostik yang menggunakan tenaga badan anda untuk diagnosis dengan tepat pelbagai jenis penyakit.

Ramai orang yang ragu-ragu dengan apa-apa ujian perubatan baru, terutama seperti Asyra, mungkin kerana ia seolah-olah begitu mudah. Apabila pesakit telah diuji menggunakan kaedah ini mereka hanya duduk di kerusi dan tahan dua silinder logam yang bersambung ke komputer dengan perisian Asyra itu. Semasa ujian, beribu-ribu kekerapan individu yang sesuai dengan keadaan fisiologi atau toksin, cepat bergerak melalui badan. Jika salah satu daripada frekuensi digunakan datang merentasi molekul yang mempunyai frekuensi yang sama maka isyarat pulangan frekuensi yang akan mendaftar sebagai kejatuhan voltan. Ini menunjukkan kehadiran entiti yang telah dicari oleh frekuensi tertentu yang terdapat dalam badan orang yang sedang diuji. Perisian ini mampu membuat kerja-kerja badan dalam dirinya sendiri untuk mengenal pasti bidang-bidang utama supaya ia boleh dirawat dengan berkesan.

Bunyi pelik? Ujian ini adalah begitu mudah bahawa ia adalah mudah untuk berfikir bahawa tidak ada cara ia mungkin boleh bekerja. Walau bagaimanapun, kaedah itu diluluskan oleh FDA dan ujian meluas oleh University of Utah telah menunjukkan ketepatan 97% apabila keputusan dipadankan dengan keputusan ujian darah. Sistem ini mampu mengesan kanser sebelum ia akan muncul pada ujian konvensional. Oleh kerana itu, rawatan awal boleh mula memberi pesakit perubahan yang lebih tinggi untuk terus hidup. Selain mengesan kanser, sistem ini dapat mengesan keracunan logam berat dalam badan, pelbagai jenis alahan, ketoksikan organ, kekurangan pemakanan, dan banyak lagi. Semua ini hanya dengan memegang dua silinder logam!

The Asyra sistem diagnostik adalah hasil daripada dekad penyelidikan yang dibina di atas penemuan Dr Reinhold Penuh. Dr. Voll menghabiskan banyak masa bekerja dengan ujian electrodermal yang mengukur kealiran relatif di tempat-tempat pada badan apabila arus yang lemah dialirkan melaluinya. Kajian beliau menunjukkan bahawa apabila arus elektrik yang lemah telah dihantar melalui badan pesakit, mana-mana keradangan dalam organ akan menunjukkan kealiran tinggi dalam meridian akupuntur yang berkaitan dengan organ itu. Jika organ yang telah merosot, ujian yang akan menunjukkan menurun kealiran. Beliau juga mendapati bahawa jika beliau memohon ubat homeopati tertentu, keadaan itu akan membetulkan. Dr. Voll membuat kajian dalam tahun 1950-an dan sejak itu ahli-ahli sains tambahan telah dibina di atas idea-idea beliau menggunakan sehingga kini maklumat dan menggabungkan fizik kuantum, homeopati dan fisiologi.

Ini adalah banyak maklumat teknikal, tetapi ia memberikan latar belakang untuk baru alat ujian perubatan ini mengesankan. Hakikatnya, ujian perubatan fiksyen sains telah tiba dalam bentuk Asyra. Ia adalah bukan invasif, bukan tekanan-mendorong ujian perubatan yang tepat dan memberi manfaat kepada kedua-dua pesakit dan penyedia penjagaan kesihatan. Anda boleh mencari jenis ini ujian di banyak pejabat perubatan Naturpathic serta banyak kemudahan perubatan lain.

Sama seperti ultrabunyi menggunakan gelombang bunyi dan penggunaan medan elektromagnet MRI, kaedah Asyra yang menggunakan medan tenaga badan anda untuk diagnosis dengan tepat kekurangan kesihatan dan masalah kesihatan. Selamat datang ke abad ke-21 penjagaan kesihatan!

Tidak ada komentar:

Posting Komentar